legoland!

2011-07-13 | 07:45:30


världens bästa engla viola aurora ♥

jag och lisa åkte ju hem i måndags morse från gotland, men icke engla! den här veckan när jag ändå jobbar så har vi för flera månader sen planerat att engla ska med morfar, marie, albin och ulrika till legoland i danmark. kan ni förstå att hon varit pepp en tid? hon har längtat, pratat om det och precis som albin sa i söndags "pappa imorgon kommer bli den bästa dagen i mitt liv" känner nog engla också känt de :)

de blir borta en vecka, söndag - söndag. de ska såklart inte enbart vara på legoland, igår hade de spenderat dagen på en milslång strand, picnik och med eftermiddagsdopp. jag kan bara tänka mig hur lycklig engla är!

men nu, just i detta nu så sitter de fem packade i bilen påväg de 2-3 timmar som de bor ifrån legoland. idag ska det ske :) de som det pratats så om och planerats så inför - legoland! jag hoppas att det kommer leva upp till de smås förväntningar och att vädret kommer bli tiptop! miss you my baby ♥


Kommentarer
Alexandra♥

Härliga bilder!

2011-07-13 09:52:46 http://alexbloggis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback