hemnes dagbädd

2011-07-04 | 23:23:54

när man är 6 funkar det inte med växasäng längre!

i fredags så tvingade jag med min kära sambo till ikea! jag kan juh som de flesta (tjejer?) gå runt i timmar, filosofera, fundera och pilla på saker :) c är inte riktigt så .. haha! iaf så fick jag med honom och vårat mission var en ny säng till engla pengla! den gamla har hon haft i 5 år och redan då var den begagnad.

visst hade den kunnat fungera ett tag till men den har ändå från början knarrat och haft sig, antagligen för att jag målade den vit från trä och inte var i de bästa skicket. fin var den iaf och gott har engla sovit i den :)

nu när hemnes dagbädd är på rea så kunde jag inte annat än känna att min lilla donna var värd en ny ,och en betydligt mycket större säng! det som är grymt med denna är att den har en utdragbar underdel så man lätt kan göra om den till dubbelsäng om man får nattgäster, vilket händer lite titt som tätt hemma hos oss! haha!

engla är lycklig och har sovit som prinsessa i sängen! visserligen bara två nätter innan vi for iväg till gotland men hon är så stolt och känner sig så stor med en "riktig säng" mitt ♥

(vi har köpt till rosa rosknoppar från indiska till lådorna nu!)

Kommentarer
Anonym

Började engla sova i växa säng när hon var ett?!

Trodde du köpte den där sängen när hon var typ 3?

2011-07-05 21:45:14
freja

gud vilken fin säng! :)

2011-07-06 09:28:55 http://stocktownstories.blogg.se/
Emily

Japp! Fel skrivet :) ca 3 år var hon när vi köpte den!

2011-07-06 13:33:49 http://emslo.blogg.se/
Line

Samma som Theo har, skitbra i barnrummet med dom stora lådorna och att den e utdragbar när kompisarna sover över :)

Och så e den ju snygg också ;)

2011-07-07 22:13:23
Maddy

vilken ikea var ni på?för på hemsidan e den inte nedsatt..

2011-07-13 00:32:54
emily

tyvärr så var det tom 10 Juli .. om ja minns rätt? ring och kolla! vi var i barkarby och köpte den :) lycka till.

2011-07-13 07:33:45 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback