baka baka liten kaka!

2011-07-02 | 09:19:20


linas dopfika tidigare i år - deluxe!

första semester dagen gick åt till bullbakning, ikea shopping och sen otaliga timmar till ihop byggnad av englas nya säng .. hjälp säger jag bara! c kämpade från 18 - 22 med en kort paus för middag. kanske pga att engla klättrade runt, lyssnade på tingeling och upprepade som ett mantra "när är sängen klar? är sängen klar nu?"

jag ska försöka slänga upp någon bild när jag fått iordning inne på hennes rum, nu är det lite huller om buller där inne och nu har engla släpat fram halva leksaks fabriken på golvet :)

idag blir det till att fortsätta att baka! muffins står på schemat och sen ska vi förbi kista och köpa knoppar till englas säng. lisa ringde och la undan rosa ros knoppar till oss så vi måste skynda och hämta! packa bör jag också börja med .. imorgon är en stor dag - englas födelsedag! då vill jag ha allt klart och kirrat :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback