vänskap

2011-01-15 | 12:17:08

engla sprang till plåtningen :) haha då tycker man de är kul ♥

jacka h&m
tights po.p
mössa h&m
skor skopunkten

igår var som sagt 3 dagen med lindex och engla var taggad till tänderna. när det är plåtningar i fler än en dag så blir det ju väldigt vänskapligt stämning och roligt för barnen. de lär känna varandra och börjar så smått leka lekar, busa och springa runt. igår märkte man verkligen att de började släppa loss helt och de sprangs runt och busades för fullt!

jag var rätt seg på förmiddagen och satt mest och drack kaffe medans engla lekt med den lite äldre tjejen, selma. engla blev verkligen helt förtrollad av den tjejen. hon ville inte släppa henne ur sikte en sekund och ville hela tiden leka med henne och visa vad hon kunde. min söta lilla ♥ hon fick en liten idol i selma kan jag lova er!

tur som var så var det enbart bilder med just henne som engla skulle ta så det blev extra roligt och engla sprang runt med ett ständigt leende. jag hoppas att vi träffare henne igen på någon plåtning :) engla skulle bli lyrisk!


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Vilken liten karamell hon är din engla pengla...

Härligt att hon tycker det är skoj!!

Hoppas att ni haft en fin lördag..

Kramisar<3

Mormor Lena

Hej

Ett tips från mormor. På skopunkten har det flera super tuffa kängor just nu. Kul att ha när man INTE ska gå på dagis utan bara vara lite fin/tuff./Lena

2011-01-17 08:51:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback