sötsug

2011-01-19 | 19:51:39

i förrgår var det chokladbollar på kvällsmenyn :)


det är så skönt att vara tillbaka in the game och jobba :) semester må vara en sak och det är självvalt, annat är det med tvingad sjukskrivning .. inte alls kul och det får det att krypa i kroppen men det får en även att uppskatta saker mer. idag har jag försökt få ut ultimat av jobbdagen och flugit runt i butiken och haft mig :)

nu på eftermiddagen så har jag engla och liza fikat, fixat tradera och kikat mysteriet på greveholm. man är ju dessvärre helt slut efter jobbet, haha. tempot är man inte van vid för sjutton! ;)

nu har engla lagt sig och jag och c kikar på halv 8 hos mig och fikar chocolate chip cake och dricker te. mys! jag vet inte vadtdet är med mig men mitt sötsug är på topp och jag bakar det ena med det andra om kvällarna. jag har försökt med fruktsallad och vaniljkesella men nä, det ska vara socker och fett .. hua ..


Kommentarer
Marlene

Mm va gott! Kvällsfika och varva ner med en kopp te är välbehövligt efter en lång dag :)

Va fina plagg ni lagt ut på tradera :)

2011-01-20 21:37:01 http://bymarlees.blogg.se/
mammaxtre

Sjukskrivningar vill man vara förutan. Förstå att det var skönt att vara tillbaka på jobbet.



Ha en fortsatt fin fredagskväll

2011-01-21 22:38:00 http://mammaxtre.blogg.se/
Emma

Åh vad gott med chokladbollar! Mums!

2011-01-22 15:41:09 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback