Skalbyxor

2011-01-18 | 08:58:16



skalbyxor polarn o. pyret 545:-

när jag fick veta att det faktiskt kommer nya färger på skalbyxorna i år så kan jag ju inte annat än tvätta upp englas, som hon faktiskt vuxit ur, och vänta in lite varmare tider och slänga ut dem på tradera! jag vill ha ett par rosa eller gröna!! åh .. det är  ju helt galet tufft. jag älskar ju som många av er kanske vet att missmatcha med färger och att ha färgglada kläder på engla, kanske speciellt för snylighetensskull på ytterkläderna.

sen är ju saken den att englas skaljacka som jag köpte i en större storlek för att hon just skulle ha den i år igen .. inte alls passar till någon av dessa byxor? jag antar att det får bli att köpa ett helt nytt vårset för oss.!

jag behöver inte fundera länge på vad engla skulle välja för färg om hon fick! och såklart hon får det, de är ju inte jag som ska springa i dessa på dagis? dock så tror jag hon helst sett att dessa skulle kommit i lila då de är favorit förgen just nu :) men rosa bli nog prima .. eller är de lite åt de lila hållet? jag är smått färgblind ibland ;)


Kommentarer
Maria

Vad roligt med lite nya färger!

Vet du i vilken färg skaljackorna kommer?



Kram



2011-01-18 12:31:22 http://sagafia.se
Marlene - By Marlees

Riktigt snygg grön färg. Tyvärr har det blivit så att jag köpt svart till Ned för att det ska gå och matcha lätt med alla mössor/vantar, what so ever. Men jag har lovat mig själv, att till våren så blir det knallgrönt eller en behaglig blå färg :) ..Ska åka och spana in detta! När kommer det till butikerna?

2011-01-18 18:50:41 http://bymarlees.blogg.se/
Mia

Jag kikade lite på de andra skalbyxorna. Utan hängslen, i smalare modell.

Gillade de grå! Men vi är nog tråkiga och kör svarta byxor igen vi.

Jackan däremot, det vet jag inte. Hade grön förra våren och hösten, så nu är det nog dags för ny färg. =)

Men det är helt underbara färger!!!

2011-01-19 13:24:50 http://woodland.blogg.se/
Sandra

Vad är det för skillnad på skaloverall och vinteroverall? Min 1-åriga son börjar nu på dagis och han har även växt ur sin gamla overall. Så jag tänkte införskaffa en ny från Pop och undrar om du kunde rekommendera något bra? Tack för en jättefin blogg och en sockersöt dotter! :)

2011-01-20 13:43:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback