polarn o. pyret ytter VT 11

2011-01-25 | 10:53:33




nu börjar det verkligen ras in vårnyheter i butikerna och på websidorna! inte bara hos oss utan överallt tycker jag det börja blomma upp :) underbart tycker jag som är så trött på det gråa trista så jag nästan går av på mitten!

den här vintern har varit oändlig känns det som och aldrig förr har vi väl haft snö så länge som i år? nu behöver vi lite färgklickar för att kicka igång vårkänslorna och ja, po.p har verkligen satsat på härliga färger i år! jag som älskar att missmatcha klara färger ser det som ett litet paradis och jag kan inte riktigt bestäma mig för en kombo.

jag vet dock att allt inte har trillat in hos oss ännu men ja, det är ju hög tid att börja rensa i garderoberna och kika på vad som behövs till kommande säsong! allt för ofta kommer det inte kunder som bannar att de inte var ute liiite tidigare så valmöjligheten varit större .. så ja, tips till er; börja inventera vårgarderoben :) åh snart är de dax!

ytterkläder från polarn o. pyret


Kommentarer
Erika

Åh, så fina kläder!

2011-01-25 17:38:10 http://mylittlewords.se
Mia

Har du koll på vad skaljackorna kommer att komma i för andra färger?

Är inte så sugen på grönt i år igen. =(

Skalbyxorna hänger redan på kroken. =)

2011-01-28 22:31:55 http://woodland.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback