julafton # 3

2011-01-04 | 11:02:19





juste! jag hann inte riktigt med bloggandet mellan julafton och tills vi åkte så jag får väl köra det nu, något i efterhand .. kanske något av det värsta som finns? men jag hatar när det inte blir någon rödtråd i det hela :) haha

julafton firades hemma hos mamma med syster och familj. engla hade ju julen hos sin dadie i år så det vara bara bita i det sura äpplet och vara glad iaf! jag visste ju efter ett samtal att hon hade det bra :) hon räknade upp varenda julklapp så varken jag eller nova som oxå ville prata fick en syl i vädret det vara uppraddning av julisar!

vi hade det iaf mys hos mamma med julmat (nä jag avskyr julmat så jag åt ett ägg och lite ribbs) snapsvisor och stoj! det var mysigt att nova och nikki var med så jag ändå fick lite kids på jul :) och jag ställde även upp som tomte för nova som var på hel spänn! hon märkte inte ett smack trots mina små ben som stack ut under tomterocken och ur de stora stövlarna. tillgjord röst och glasögon och skägg för ansiktet is the shit för att luras ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback