home sweet home

2011-01-04 | 10:23:33

åh vi har verkligen haft en fantastisk nyårs vecka i pureto banus! jag tror det måste ha varit ca 30'c varmare än här hemma? burr de var ingen höjdare att komma utanför arland igår och känna snö under fötterna ;( när ska den försvinna? jag börjar (och jag har då varit borta) tröttna på det här! vi har inte sett mark sen november juh!

iaf så har veckan bjudit på massor av mys, uteliv och sköna promenader vid hamnen. pureto banus är en liten och jäkligt exklusiv hamnstad och man kan sitta i timmar och kolla på bilar och äkta designer väskor med öppen mun :) det har väl varit något av vår hobby denna veckan? om man stryker att springa på zarahome då!

det har blivit lite shopping oxå. jag passade på att köpa till ett gäng med glas från just zarahome som jag köpte sist vi var där samt lite annat kraffs som skor, byxor och accesoarer. shoppingen är verkligen fantastisk där!

en lite mindre rolig händelse hände iförrgår (som tur var!) vi var på en super mysig resturang precis vid havskanten och jag beställde in ett glas rosé och efter mkt om och men en tonfisk pizza - jag vet det låter äckligt, och är oxå nu för mig! den var visserligen god men natten mellan söndag och måndag ångrade jag djuuupt mitt val

min mage vred sig bokstavligen och jag kunde nästan inte andas av smärtan. helt sjukt hemskt var det och jag varvade mellan att svettas och hysteriskt frysa .. antagligen så hade jag även super hög feber? varken jag eller c fick en endaste liten blund och igår var det bara att med kutande rygg gå upp och ta flyget vid 5 på morgonen.

resan hem var ett litet helvete i sig eftersom jag fick rejäl ryggvärk av alla kremper under natten och hade svårt att vara vaken och hade svårt att sova .. ångest! men tillslut landade vi iaf efter 2 flygturer hemma på svenskamark :) alltid skönt att komma hem. nu var det bara en sak .. bagaget blev kvar i barcelona mellan flygen suck o stön!!


underbara camilla & jocke var med ♥


Kommentarer
vintageRetroPrinsessa



Hoppas att ni haft det underbart over there :)

vilken SNYGG sjal du har helt underbar :)



Ha det finast

2011-01-04 11:49:45 http://bambii.blogg.se/
julia

åh, vilka fina bilder! synd det där på slutet, skönt att du mår bra nu iallafall:) pussisar!

Marlene

Vilka fina foto! Tråkigt att bagaget blev kvar, hoppas ni återfår det snart :)

2011-01-09 20:47:19 http://bymarlees.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback