GRATTIS Nova ♥ 5 år idag

2011-01-23 | 10:23:00

idag är det 5 år sen syster åkt in till förlossningen med sitt första barn på gång, nova. åh jag kommer ihåg det som igår! vid ett tillfälle ringde hon mig och grät grät grät. "jag klarar inte det här, jag klarar det inte!" varpå jag satt och försökte - med tårarna i ögonen, proppsa på att "jodå du är stark, du fixar det" .. jag kommer ihåg hur hon grät av smärta .. fy! men ut kom iaf den finaste lilla nova man kan tänka sig. fin, frisk och alldeles perfekt!

idag är det kalasdax och fem år har passerat! vid 14 ska vi iväg och fira den lilla donnan med dunder och brak :) hon har redan ringt och bestämt att hon och engla ska ha likadan klänningar idag. söt! ska bli mys att träffa tjejerna ♥

grattis igen fina nova, kärlek!

sötaste tjejerna för ett par år sen. så små!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback