framtida yrke?

2011-01-12 | 07:02:00

engla med linas lilla NIKON :)


igår fick engla mersmak för fotografering :) hon brukar ju vara den som står framför kameran på diverse plåtningar men igår, då var hon fotografen med stort F, ha! jag och lina höll på att kolappsa av skratt när min lilla fröken släpade runt på den här bjässen till kamera. det var lite som att kameran var ute och gick med engla :)

idag är det dock dax för fröken att stå framför kameran någon timme! hon ska nämligen plåta för lindex .. jag tror det är tredje eller fjärde gången hon jobbar för dem nu? kulit värre.

själv ska jag vila med en bok och te idag. det är numera mitt motto! ts. men jag ska såklart visa er lite backstage bilder från plåtningen senare. ni får hålla till godo med den här hysteriska bilden på engla med en minimal kamera


Kommentarer
Maria

HiHi, kameran ser större ut än Engla:-)

Roligt men ännu en fotografering för Lindex!

Vilken otur du har med att hamna på sjukhus i januari månad...krya på dig!



Kram Kram

2011-01-12 08:45:41 http://sagafia.se
ulrika

vilken gullig bild :)

2011-01-12 15:35:05 http://ulrikaelisabet.blogg.se/
mormor Karin

Det där med att stå framför eller bakom kameran kan vara lurigt...men när hon plåtas så står hon väl framför kameran? Fina bilder!

2011-01-16 19:16:45
emily

mormor karin - haha ja du nu när jag läste så var det väldigt upp o ner ;)

2011-01-17 09:33:11 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback