making the big bucks

2011-02-22 | 14:30:03

i ♥ tradera


nu har jag haft kläder ute i två omgångar på tradera de här året. det är kläder som engla vuxit ur eller av andra anledningar inte använder längre (eller aldrig ens har använt!). nu sist så la jag ut den här jackan och hennes 'gamla' skabyxor. byxorna hade börjat bli tighta men jackan var i samms size som den nya jag införskaffat.

jag skrev ju om det förut om att jag tröttnat på färgerna och bytt upp mig till årets rosa jacka på polarn o. pyret istället samt så har jag en plan på att nu (efter att ha sålt de här) köpa de grån skalbyxorna.

det är verkligen helt fab det här med tradera. blocket också kanske? jag har ingen erfarenhet alls där men jag kan väl tycka att det är lite kul med just auktionsformen att man sitter in i den sista sekunden och uppdaterar sidan och ser hur 'ledande bud' bara ökar! haha jäkligt triggande :) den här började på 265 när jag började följa.

sen att få ut 480 + 265 :- för 'gamla' grejer som faktiskt blivit använda är ju helt fantastiskt! det gäller dock att man tar hand om kläderna och sköter dem enligt skötselråd. köper du ex en jacka från po.p på tradera som har några år på nacken så kan det lika gärna vara så att vattentätheten gett vika :( super svårt att vet det där ...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback