H&M plåtning

2011-02-11 | 08:02:04

ge oss sommar nu för sjuttsingen!

igår vi den här tiden var vi på g in till james & perra studio för h&m plåtning och då var de banne mig inget snökaos!? jag trodde på riktigt att den här tiden passerat för i år och vi skulle slippa snökaos. jag och engla pratade om  att flyttfåglarna börjat komma tbx hem till sverige nu då de kvittrade här ute i förra veckan .. stackarna nu blir det insnöade sa engla igår eftermiddag. suck och stön! jag vill inte de här, inte igen!

iaf så gjorde engla h&m igår, för vilken gång iordning vet ja inte riktigt? hon var helt otroligt och fullkomligen flög fram i studion, hit och dit fram och tbx. ni kan ju bara gissa att den där sanden hon stod i var poppis :)

lite smått overkligt att gå från sand mellan tårna och ut i snöyra, ts! efter plåtningen som gick fasligt fort så tog vi oss till kim och lina och hade en riktig mysdag med bullbak. mindre mysig att ta oss hem sen bara .. en väg som vanligtvis tar max 10 min tog över en timme! måttligt road och hungrig engla och en irriterad mamma, yeah!


Kommentarer
Emma

Duktiga Engla! Ska bli kul att se resultatet från plåtningen! Kramar.

2011-02-11 20:45:41 http://emmawelin.blogg.se/
Petra

Din sötis Engla är ju med överallt nu för tiden ,duktig tjej du har:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback