Estrid Ericsons elefant

2011-02-11 | 08:20:58

im in love


oh yes! nu pryder dessa underbara kuddar vår soffa :) jag har varit smått förälskad i de här mönstret länge nu och när jag och liza var på svenskt tenn för några veckor sen så fanns inte detta i egentligen något av det jag ville ha. jag var ute efter underlägg och runda bordsunderlägg ;( men nu så, nu får ja min beskärda del av elefanterna!

nu är det bara soffan som jag vill byta ut .. haha! ett lite större projekt men vi ska iaf göra det på prov. spara vår gamla och köpa nytt. någon soma har sisådär 20kvm över? behöver en smärre förvaring .. haha.

nä nu ska jag ta mig samman och göra mig iordning. när inte en buss i hela sthlm går och pendeln är extremt osäker så är jag glad att jeannine ska jobba så jag får skjuts :) sen om/när vi kommer fram, är en bra fråga!

textil från svenskt tenn


Kommentarer
Erika

Vilket underbart mönster!

2011-02-12 21:30:45 http://mylittlewords.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback