bloglovin -2?

2011-02-02 | 07:56:34
det är lite spännande att det alltid är så att bloglovin går upp när man är lite 'offline' och kan stå stilla i evigheter annars. men något annat som va lite weird är juh att igår när jag kickade igång igen så försvann 2 direkt?

haha var jag så ointressant? ts. dock så kan jag inte säga så mkt, jag har inte en enda människa på bloglovin och förstår inte riktigt grejen (om man inte är helt tok extrem och läser 511 bloggar?) jag har ändå inte tid med att kika på mer än 3-5 bloggar och de kikar ja på även om de inte uppdaterat :)

visst säljer jag in mig själv bra?
hörrni, kom igen! lägg till mig nu ..
det är ju helt fantastiskt de här med bloglovin ;)

Kommentarer
freja

när man är offline så vill folk hålla koll på en. när man börjar blogga igenom så tar folk bort en eftersom dom ändå går in.



så upplever jag det iaf! :)

2011-02-02 08:02:28 http://stocktownstories.blogg.se/
sara

Jag delar ut en bloggsvars-invite i min blogg så om du är intresserad är det bara att titta förbi :)

2011-02-02 15:54:15 http://saraeleonore.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback