best buy!

2011-02-07 | 17:57:09



idag har jag och jeannine verklige gjort stan! vi har promenixat runt i timmar och kikat, klämt, funderat och shoppat. så smått för min del och smått hysteriskt för jeannine ;) ibland är det mkt som behövs bytas ut.

det var visserligen mycket jag ville ha och jag hade kunnat komma hem med minus på kontot men nä .. jag har börjat bli lite snål och funderar ett varv till - ibland. jag och liza har bokat london oxå och där vill jag kunna känna att jag kan spendera :) till mig blev det iaf ett super sött linne ifrån zara och för engla blev de den här klänningen.

jag var osäker på om hon skulle gilla att den gick i lite mörkare färger men den gick hem! hon har redan gjort klart för mig att hon ska varva den här klänningen med den hon köpte för sitt presentkort i lördags ;)

klänning
zara kids


Kommentarer
Jeannine

Den blev ju toppen:) Kul att hon gillade den!!

2011-02-07 19:38:53
Charlotte

Hej !

Jag hittar inte din mailadress, därför postar jag här.

Vill bara tipsa dig om att jag startat webbutiken Greatestmom.

När jag själv väntade barn insåg jag att det är nästan omöjligt att hitta mammakläder i stora storlekar. Men nu finns det, och jag vet att många tjejer vill hitta till oss. Så om du vill skriva om detta eller hitta former för samarbeten/annonsering, ta gärna kontakt med mig!

Hälsningar Charlotte

www.greatestmom.se

2011-02-08 13:49:41 http://www.greatestmom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback