tonight

2011-12-19 | 19:55:32


bilder från min förra singelkväll!

ikväll är jag gräsänka och engla är nerstoppad i sängen för ett tag sen! vad gör man då? man skalar sina färska räkor, tar fram det vita vinet och njuter =) det är vardagslyx delux för mig. ensam framför tvn med en fjärkontroll som baaara lyssnar på mig. åh ibland finns det inte bättre än sådant här!

sen skulle jag aldrig vilja ha det som så här varje dag eller kväll men när det bara bli små glimtar då och då så är det helt fantastiskt!

christian är på 3 dagars konferns med julmiddag och galamiddag, lyx där med! jag och engla passade på att mima till eric saade på högsta volym och äta kycklingklubbor med händerna till middag. det är bland det äckligaste c vet nämligen haha! imorgon slår vi kanske på stort med köttfärsås? vem vet, haha.


Kommentarer
Emma

Det där såg riktigt gott ut, nu blev jag sugen på räkor :)

2011-12-20 11:37:47
Hondjur

Haha. Jag håller med C. Man äter inte med händerna. Inte varken pizza eller kyckling! :))

Har faktiskt försökt lära lillskrot att det INTE är farligt att bli kladdig.. men hm.. hon måste ärvt den genen i alla fall för hon klarar inte av det heller.. Inte ens av att rulla chockladbollar.. efter att hon rullat en springer hon iväg och tvättar.. och helst skall jag mata henne med dom så hon slipper bli kladdig igen! :P

I julklapp får hon bland annat fingerfärg ..mwahaha... nu skall hon minsann lära sig ;))



Men räkor - DET får man äta med händerna.. om man har en skål med vatten och citron bredvid ;)

2011-12-21 01:54:59 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback