middagarnas helg!

2011-12-12 | 11:18:01

tjejmiddag för några veckor sen.

den här helgen har varit middagarnas helg, alla kategorier! i fredags hade jag mina jobbtjejer här hemma och hade jul-knytis med mängder av prinskorv, köttbullar, lax, bröd,  hemmagjord jansson (by me!) och julgodis. vi hade det super trevligt och engla sprang runt som en virvelvind i någon form av lyckorus över att ha alla dessa fina människorna hemma hos sig, hon engagerade alla i änglasepls byggande och idol tittande :)

sen somnade hon som en sten i lottis knä ♥ med högljuda röster omkring, finns det något bättre?

i lördags var det till att hoppa upp på dinnertime tåget igen och vi hade christian syster med sambo och hans kusin erland och hans linnea över på middag! jag gjorde en favorit i repris av fisksoppan som jag gjorde på tjejmiddagen sist och de var lyckat! dock kändes de som jag kunde ha gjort den dubbla mängden!?

en härlig helg med andra ord! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback