"jag längtar bara efter lördag!"

2011-12-19 | 20:53:01



det är måndag idag. den 19 december!
5 dagar kvar.

det ända min unge kan pratar om är lördag. här och nu, vad hände med det? haha. jag minns faktiskt exakt hur jag var vid 6 års åldern omkring jul. mamma och pappa fick gömma julkapparna för mig för jag slet upp dem och snokade. julafton är bland det bästa jag visste och vet och exakt så är det för engla.

en viss skillnad är det dock om man jämför emily 6 år och engla 6 år. jag slet som sagt upp paketen om jag hittade dem och engla trippar på tå runt granen och flämtar smått då och då när hon ser ett stort paket och frågar "får jag titta på lappen!?" jag tycker det är så galet sött! vem gör så som är 6 år?

idag blev hon dock besviken. jag har inte hunnit slå in en ända av hennes presenter utan alla paket under granen är till andra nära och kära. hennes ligger staplade i garderoben :) haha. hon skulle aldrig ens tänka tanken att kika. dock ska jag försöka packa in dem ikväll så hon tappar andan imorgon ;) mouaha ja älskar detta!


Kommentarer
Hondjur

Eh.. Jag är 28 och jag kan erkänna att jag tjuvkikade på ett par av de som lämnades till mig idag.. -host-

Alltså.. den där nyfikenheten.. :))

Jag hoppas ni får en alldeles magisk och förtrollande jul gumman! KRAM! <3

2011-12-21 01:42:56 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback