tillbaka till verkligheten!

2011-08-10 | 08:22:34

yes box, idag är det dags att göra sig redo för jobbet igen! blandade kännslor ska jag vara ärlig och säga .. efter 3 veckor av 'frihet' att göra vad man vill - när man vill - och bara var i nuet och göra vad som känns bra, det är inte helt enkelt att ge upp ;) jag kommer säkerligen känna mig pepp pepp när jag väl kommer till butiken men det är en liiiten uppförs backe innan dess. solen skiner juh!

har sovit totalt uselt i natt med knepiga drömmar om spöken (!?) och mina nya handukar. handdukarna var inte så skräckinjagande men spöken är inte i mina top ten av drömmar direkt. som tur var så fick jag sms precis när det började bli riktigt obehgaligt - tack maja ♥ haha. så ja, dagen kanske kunde ha börjat något bättre?


semester 2011.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback