"smsa att dom inte får glömma badkläder"

2011-08-26 | 11:17:26

imorgon smäller det. wei!


engla var så söt imorse. vid 6.30 studsade hon upp ur sängen, på med barntv! när jag gick upp vid 7 så va det första hon sa hon till mig "smsa att dom inte får glömma badkläder", alltså jeannine och junie syftade hon på :) haha! nja .. jag tror inte att dom glömmer det sa ja men nä vi var tvungna att smsa det, och att dom inte fick glömma att "imorgon ska vi faktiskt till spanien" .. haha! taggad unge! :)

idag blir det verkligen till att fokusera tvätt och packning! som vanligt när jag ska resa så kan jag inte förstå det innan .. jag kan inte få in att vi ska iväg. jag har inte packat alls eller ens börjat planera vad som ska tas med.

visst blir det mest badkläder och strandsaker, men jag är grym på att glömma saker och att typ börja packa precis innan vi ska åka. planet går vid 7.45 imorgon så vi måste väl åka hem i från vid 5.30 .. inte läge att börja packa då direkt. jag ska verkligen försöka ta mig samman och få engla att packa det hon vill ha med sig :)

åh detta kommer bli så bra!
det lovas 30'c och strålande sol imorgon, lovely?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback