packa?

2011-08-26 | 21:32:33


fina kidsen vid poolen i spanien!

nu springer tiden och jag kan fortfarande inte (som jag lovade mig själv imorse) fokuser på packningen! allt är visserligen tvättat och ligger reda att sorteras ut men inte mer än så ;( dock så är englas väska packad och står fint vid dörren! hon har själv tryckt ner badkläder, sin handduk, klänningar, shorts och toppar. stolt unge!

varför gör jag alltid så här? jag tänker i en vecka att jag ska börja packa men jag kommer mig aldrig för. kanske därför det alltid blir fel eller att jag missar saker? well jag ska börja trycka ner lite mer saker .. jag har fått ner lite underkläder och någon klänning this far. gick flyget 7.45 eller hur var det?


Kommentarer
Linda

Hej!



Jag vet inte riktigt hur jag hittade hit men jag fastnade iallafall! :)

Vilka jättesnygga bilder du har! Har bara hunnit kika litegrann men fastnade verkligen för alla vackra bilder. Hit kommer jag gärna tillbaks.



Kram

Linda

Frida-FantastiskaMamman

Njut lite för mig också ;)



Kramar<3

ANS



Märkeskläder till barn!

Om ca 1 timme går mina auktioner ut. Barnkläder med märken som NOVA STAR, GEGGAMOJA, ROCKEFELLA, Po.P, HTKAF, MOLO, GANGSTAR mm



http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=264546



FYNDA!

2011-09-04 20:09:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback