missoni hos mig.

2011-08-10 | 08:34:23


nya handdukar från missoni!

jag och jeannine gjorde stan i fem timmar igår. vi promenerade runt, kikade i inredningsbutiker och sniffade på fina puffar på nk. oj vad man skulle kunna köpa om man hade mycket pengar slår det mig ofta! men man får se till att köpa på sig lite små lyx då och då. igår kom jag hem med en svenskttenn bricka och dessa handdukarna!

idag bannar jag mig själv för att jag inte köpte två badlakan till de små .. men jag blev lite dum snål när jag stod där! jag får köpa dem nästa gång jag åker in som nog blir till nästa vecka. jag älskar verkligen mönstret och de 'klassiska' missoni färgerna. jag och j gick runt och kände på det mest och förälskade oss för fullt.


Kommentarer
Jeannine

Alltså ge mig den där pläden som vi såg!! Galet fina saker, blev helt kär.

2011-08-10 10:09:43
Jeannine

Alltså ge mig den där pläden som vi såg!! Galet fina saker, blev helt kär.

2011-08-10 10:10:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback