i mama

2011-08-11 | 07:46:00

haha kling & klang!

jag vet inte om ni minns att jag och engla gjorde ett jobb för tidningen mama innan sommaren? det var iaf för någon form utav "sno stilen" sida och vi tog bildetr till fyra tidningar, om jag minns helt rätt? de var mest bilder på mig och sen var engla med på något hörn här och var (typ som bilden över - söta, haha!)

förra månaden kom det första numret och blä .. jag ser ut som en helt annan människa juh! jag kände knappt igen mig själv .. engla var som alltid söt med sina stork-ben och iklädd shorts :)

nya tidningen för augusti var ändå okej. det var bland annat den bilden som ligger till vänster som var med. "stel som attans" kanske ni tänker nu? men nja .. jo just på bilden kanske, men sekunden innan och efter så for engla runt i sina vuxen ballerinas så det knappt gick att fånga oss på samma bild :) dock ser jag så sjukt annorlunda ut .. igen.

Kommentarer
Jeannine

Det är så häftigt när ni dyker upp lite här och var;) haha!!

2011-08-12 11:18:44
lena

Anders köpte tidningen de var några bra kort på dig tycker jag: Kram

2011-08-15 13:06:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback