i englas rum!

2011-08-17 | 08:34:09


ny spegel i englas rum.

förra veckan när engla var (är fortfarande dock kommer hem lördag!) hos sin pappa och christian var i puerto banus så fick jag för mig att köpa på mig lite smått och gott! haha jag fick någon sort av förändringscravings .. haha! jag har köpt allt från dyra tvålar till en bricka och nu sist den här spegeln med guldram.

engla har enbart haft en lite ansiktsspegel uppe på sin tavellist och har sprungit titt som tätt ut i hallen där vi har en helfigurspegel för att snurra några varv och se hur just den klänningen sitter :)

men nu har jag spikat upp en alldeles egen spegel på hennes vägg! jag tror jag gav 150kr för den? och det känns värt för en spegel. tyckte den va riktigt fin! dock så gjorde spegeln att jag fick fnatt och målade om hennes lilla bord och hennes två stolar i guld .. haha, crazy? det blev faktiskt väldigt fint om jag får säga själv! :) kanske visar det vid ett annat tillfälle!


Kommentarer
julia

åh, så fint! rena flickdrömmen:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback