hej då älsklingen min!

2011-08-05 | 09:41:00

älskar dig min fina ♥

 

idag åker engla till sin pappa för sin andra semester runda! det var ett bra tag sen de sågs (mer än 4 timmar på gotland då ..) så engla är lite mer spänd och nervös än vanligt :) pga massa olika saker så har jag haft engla i lite mer än 1.5 månader .. tänker inte gå in på varför då det är för privat och jag tänker absolut inte smutskasta.

engla har sett fram i mot idag och har packat ner skor som hon ska ge sin lillasyster och ett par jeans "mamma de ser ut som hennes andra jeans, hon måste faktiskt få dem" haha! jag har kassvis med kläder nere i källaren som jag borde göra något åt .. orkar liksom inte ta tag i det. är det inte lite mer höst-göra? jag skickar iaf med engla hennes gamla moheda skor, glitter ballerinas och jeans som hon får ge till vega!

jag börjar ju jobba på onsdag så jag hoppas veckorna ska gå fort fort. nästa vecka är jag för första gången heeeelt själv hemma utan c och engla. har aldrig hänt innan! c åker till puerto banus på måndag och är borta en vecka och ja, engla åker idag :) det passar iof rätt bra ändå eftersom vi ska iväg på race helg i helgen då c ska köra. kinnekulla blir stopet efter vi lämnat av engla på söder! sen har ja lite planer för min singel-vecka :) haha!

Kommentarer
Ida

pga massa olika saker så har jag haft engla i lite mer än 1.5 månader .. tänker inte gå in på varför då det är för privat och jag tänker absolut inte smutskasta.



Kanske man inte ska skriva om man inte vill att alla ens läsare ska undra? Speciellt när andra anledningar framkommer i den andra bloggen Engla figurerar i....



Bara en tanke =)

2011-08-08 21:45:28
emily

ja men om du då litar på det, ida, så läs den och tro på allt som står :) jag väljer att hålla personliga saker utanför bloggen och det påvisar jag genom att skriva så. jag skulle kunna skriva noveller för mina läsare för att påvisa en annan verklighet än "den andra bloggen" men det ligger inte i min natur att smutskasta människor.

2011-08-09 19:23:35 http://emslo.blogg.se/
freja

Påstår du att jag smutskastar dig?! ..

2011-08-09 20:16:50 http://stocktownstories.blogg.se/
Anonym

Jag har läst både din "och den andra bloggen" väldigt länge.!! Och om jag ska vara helt ärlig så har jag trott på den andra sanningen i många frågor. Men jag tycker att du visar en sådan fin, lugn och mogen sida. Du kan inte ha de så lätt, jag själv skulle tycka de va otroligt frustrerande att ha någon som ger en helt annan histora in för många många läsare.



Mvh Isa

2011-08-09 21:08:00
Emily

F- jag har redan svarat dig. Du vet var jag står och vad jag känner inför vissa saker du väljer att skriva. No more!

2011-08-09 21:12:08 http://emslo.blogg.se/
Emily

Isa - helt ok! Jag skriver inte ens om grejer som den andra bloggen. Haha! Jag är lite större än så och har bättre saker för mig och väljer att skriva om mitt liv - på ytan! Det som ligger under är inget jag sen skulle vilja att engla om några år kan läsa och säkerligen förstå och känna igen sig i. Då väljer jag att i MINA ögon vara the bigger person. Inget sagt om någon annan. :)

2011-08-09 21:15:32 http://emslo.blogg.se/
Anonym

Åååh väx upp. Hade du varit så fläckfri hade du inte ens lagt ut en sådan kommentar.

Fattar inte ens varför jag orkar kommentera.



L

2011-08-09 22:05:04
emily

L - vem har pratat om fläckfri? oj oj om jag vore det - underbart :)

2011-08-10 08:15:37 http://emslo.blogg.se/
Freja

saker och ting är inte svart vita. det finns ingen "annan sida" - inget gott eller ont. man kan se saker från olika håll och alla kommer med olika bagage och övertygelser.



jag känner inte att jag skriver om emily eller om englas liv hos sin mamma. jag skriver dock om mitt liv där engla är en del och även beslut som tas från emily eller mattias och emily tillsammans.



alla kan säkert uppfattas som mogna eller "the bigger person" men det som står i emilys blogg är verkligen inte hela sanningen om saker och ting och så är det säkert med min blogg oxå. vi båda väljer bort olika saker om våra privata liv att skriva om och det är ok och det gör inte att nån ljuger - men kanske är det inte hela sanningen?



2011-08-10 12:35:35 http://stocktownstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback