50 min PW!

2011-08-09 | 19:33:50

wow jag är imponerad av mig själv! efter en hel dag i stan med jeannine så drog jag på mig mina nyinköpta tränings tights och körde powerwalk i 50 min, fort fort. vi har ett super bra spår uppe i skogen bakom vårat hus som jag roterat i till filip och fredriks podcast. love it!

jag får ju mina ryck som iaf mina trogna läsare vet om. jag ska gå ner i vikt (vilket jag förövrigt lyckades med till semestern!) jag ska börja träna .. hit och dit! sol och vårare?

nu efter 24h med jeannine - tränings guden? - som är utbildad idrottslärare och kan det mesta om det mesta inom träning så har jag fått ett pepptalk utan dess like! hallå min rumpa kan tydligen lyftas lite? haha. jag ska ta tag i min själv och börja köra pw några gånger i veckan men även börja träna på gym!

jag på gym .. det är lite knäppt egentligen .. jag har aldrig någonsin varit en träna-på-gym-tjej men kanske jag kan bli? jag har iaf höga förväntningar och imorgon ska jag köpa mig ett par bra all around gympaskor. antagligen så kommer det vara fula delux men jag tänker inte ojja mig över onda knän sen ..


Kommentarer
Jeannine

Kom nu ihåg att ignorera vågen och använda måttbandet istället!!! Haha:)

2011-08-10 10:11:54
Marie

Härligt med träning! Vilken övning är bra för att få rumpan att bli lyft?! :-)

2011-08-10 18:12:58
emily

kan vara cykla, utfall eller djupa knäböj vad jag förstått ;) rumplyft hey!

2011-08-10 18:58:57 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback