38.2'c

2011-08-21 | 14:36:08

finaste donnan min för ett år sen.


fröken kom hem igår. hängig och varm om pannan sin ♥ i fredags började hon bli dålig men det har tydligen gått lite upp o ner enligt hennes pappa och det är väl egentligen samma idag. imorse kändes hon ok och nu efter lunch så visade tempen på 38.2'c .. igår va den ända över 39'c när hon kom hem efter att ha varit på bio .. suck!

kalas var det inget tal om. home it is! imorgon är det förskoleklass start och ja, det ser ju rätt mörkt ut för fröken just nu .. vi har iaf bakat chokladbollar och haft ett eget kalas här hemma. nu ligger fröken nerbäddad framför 'trassel' och dricker äppeljucie. jag ska snart ta mig ut och powerwalka en sväng tänkte jag, man blir halft deprimerad av att enbart gå hemma. c är också lite krasslig så de två kan vara sjuka i kapp här hemma! :)


Kommentarer
Maria

Trist såklart att missa första dagen... men du får trösta henne med att det kommer många mååånga dagar i skolan.

Vet du.. min skrutta börjar HÖGSTADIET i mon.. fattar ingenting! Vad hände? Hon började ju precis nollan...



Kram!

2011-08-21 23:50:32 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback