vår i luften

2011-04-14 | 16:45:41

engla imorse i fina polarn pakasen!


idag, liksom i måndags, är ena riktiga vår dagar! i måndags storstädade jag och missade de härliga vädret och idag har jag jobbat men smet faktiskt lite tidigare då det varit lugna puckar (alla är kanske ute och njuter?)

ost, nötter, bubbel och kex är inhandlat och  nu ska jag snart bege mig ut på balkongen som badar i sol och njuta en skvätt! i solen är det fakitskt mellan 15'c - 20'c inte illa mot gårdagens knappa plusgrader ..

som jag skrev tidigare så ska engla iväg på kalas ikväll men kommer hem till läggdax. här hemma ska det lagas en linas kasse bestående av fisksoppa med baguette, smaskens!

är de föresten någon av mina läsare som har lina kassen denna veckan?
är lite intresserad av vad andra tycker? vi är ju super nöjda - ofast! och har haft kassen i kanske 5-7 veckor?


Kommentarer
Tova

vårdoft är så himla underbart. en försmak av sommardoften, det bästa av allt hihi! :)

kram

2011-04-14 21:53:32 http://trasslet.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback