ungen min ♥

2011-04-27 | 21:17:09

en solkysst engla i somras!

 

som ja skrev tidigare la ja engla tidigt igår eftersom vi var uppe i ottan och tog gotlandsfärjan. jag lämnade tvn på med de sista barntv programet vid 19.10 kanske .. ? (jag la henne vid 19) så ropade hon som ungefär 90% av kvällarna "mamma kom" jag som var halvt slut som artist gormade tillbaka "snart engla, mamma är trött .."

kanske ingen superhjälte mamma men jag hade liksom inga krafter efter dagens resor och kvällens ståhej. när jag efter någon minut ändå tar mig upp ur soffläget och öppnar dörren  till engla och ska till att säga något i stil med "mamma orkar inte springa, vad är det?" men finner en engla sovandes. precis som på mitten bilden nere.

nåväl, idag vid middagen berättade jag detta för engla också även att hon kom över till mig på morgonkvisten och sped ut sig med armar och ben lite all over. engla skrattade. altså skrattade skrattade = as flabbade, tills hon nästan bokstavligen ramlade av stolen. söta lilla hjärtat! idag är vi dock tillbaka på banan med "mamma kom .. jag vill säga en grej. men kom då!" har sprungit tre varv men nu ska hon nog sova .. ungen min ♥


Kommentarer
mammaxtre

Vi mammor är bara människor. Värt att komma ihåg. Vi gör så gott vi kan och mer där till. Men, ibland är vi trötta också :-)



Ha det gott

2011-04-27 21:36:17 http://mammaxtre.blogg.se/
juliasbullar.blogg.se

såå mysiga bilder! :)

2011-04-27 22:36:06 http://juliasbullar.blogg.se/
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

lysande sickan! :D

2011-04-28 00:45:34 http://feliciaaulen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback