underbara lördag!

2011-04-17 | 10:45:00

sigtuna är så vackert ♥


igår följde vi min lilla dags plan till punkt och pricka! efter en timme nere i klätterparken med solen stickandes i ögonen och ballerinas på fötterna så åkte vi ut till sigtuna och cafét våfflan! kommer ni ihåg när vi var här sist?

jag åt våffla med jordgubbssylt och grädde och drack ett glas kallt rosé, engla tryckte en muffins och festis och de andra åt lunch! solen värmde men det fläktade rätt kallt. jag längtar tills vindarna är varma och solen verkligen hettar! men man kan såklart inte få allt på en gång :) allt har sin tid det vet vi juh.

vi var där i någon timme och jag och engla sprang runt och blåste såpbubblor och klättrade i träd vi vatten kanten. dagen fortlöpte med vitt vin på balkongen och sen en god middag med fläskytterfilé och parmesanmos.


Kommentarer
Alexandra

ser riktigt skönt ut :) man ska verkligen njuta av sådana dagar! big time!

2011-04-17 11:32:57 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
emma

Man blir nästan sugen på att hoppa i vattnet när man ser bilden, men de är nog inte så varmt som de ser ut på bilden att vara:) Engla har så fina kläder:)

alfamamma

Otroligt fina bilder! Och vad gott med både våfflor och rosé!

2011-04-17 16:50:33 http://alfamamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback