onsdag!

2011-04-13 | 07:38:30

ranunkel på vårt köksbord ♥


också ännu en natt av mardrömar. vad är jag inne i för en period? brukar ofta komma ihåg vad jag drömmer men det var länge sen jag drömde flera mardrömar på raken. gah! man sover så fruktansvärt dåligt med all oro.

well, idag är en ny dag! även kaffet får regera denna morgon! efter jobbet idag så ska nova, nikki och jossan komma förbi och ha playdate och äta middag. blir nog någon utav linas matkasse middagarna eftersom christian har fotbolls träning för knattarna ikväll och äter väl någon pasta med kyckling innan. 

vad sägs om indonesisk köttfärslimpa med gurk-fraiche och ris? eller fisksoppa med saffran och tomat? hm .. denna veckan var det lite väl knepiga saker för barn. engla brukar vara pigg på att smaka men jag vet inte  vad nova eller nikki tycker? fisksoppa kanske .. från prata ihop mig med sis, sen med risk för mc d dricve thrue :)


Kommentarer
Siss

Idag när du träffar oss kommer du inte drömma mardrömmar... Ska jag se til..



Nova är ju knepig med all mat å Nikki äter allt så för oss spelar det ingen roll. Men jag bjuder gärna på Mc D om ni vill...



Puss

2011-04-13 07:58:28
Siss

Glömde skriva att idag är det faktiskt Lill lördag (Onsdag). Inte Tisdag. Puss

2011-04-13 07:59:37
Emma

Åh vilka fina blommor. Och vilken fin vas. (Det lilla jag ser av den), var är den köpt?



Kramar!

2011-04-13 15:59:22 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback