tisdag kväll

2011-04-05 | 20:41:56

mina fina ranunkel i vardagsrumet, åh!


ikväll är jag ensam hemma. lite skönt men också ovant, hur ofta är man det nu för tiden? en sexåring och en sambo som slutar vid lunchtid. jag har aldrig varit bra på att "vara med mig själv" men ikväll har jag en massa jobb att stöka bort och fixa med. jag har somsagt halvårsavstämning imorgon och de måste vara tiptop me allt!

det värsta med att vara själv är att jag tappar allt vad mat heter. jag tröck in en sen lunch vid 14-15 tiden och sen dess har bara ett glas vitt passerat strupen. sådär va?

ska räkna ut de sista nu och finlira med mina anteckningar, sen blir det how i met your mother i sängläge och läggdags. eller ska jag försöka äta något innan .. jag kommer väl vakna med halv tarmvred annars. night


Kommentarer
mammaxtre

Eftersom det händer så sällan att man får vara ensamen hemma går det (tycker jag) att njuta av dessa stunder. Värre hade det varit om det händer (för) ofta.



Vilka fina bilder.

2011-04-06 05:40:01 http://mammaxtre.blogg.se/
freja

mh.. dom är lite stora i storlekarna. tror engla hade en stl 86 t-shirt från dom tills hon var 4 år typ ^^ men det kan vara olika på överdelar och underdelar.

2011-04-06 09:16:44 http://stocktownstories.blogg.se/
A

2011-04-06 10:36:30
Alexandra

älskar färska blommor! måste lyxa till det med detsamma i helgen! :)

2011-04-06 10:36:57 http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback