städa?

2011-04-29 | 07:56:24

jag har inte ens hunnit packa upp min och englas resväska sen gotland ännu .. inte heller plocka klart med disken eller dammsugit. jag är ju en sådan människa som älskar när det händer ungefär 350 saker samtidigt och det kan ibland göra att sådana saker hamnar efter, speciellt här hemma.

den här veckan har det varit mycket eftersom det har varit halvvecka och det har varit plåtning och 10 timmars dagar på jobbet .. jag får försöka få allt på plats inför nästa vecka .. helgen kommer även den gå i ett här :)

ikväll blir det aw med maja på orangeriet och imorgon ska vi åka till mantorp och kolla på min c som kör race! ska bli spännande att se vad engla tycker om det hela eftersom hon varit väldigt på att få följa med och tjatat till höger och vänster! på söndag ska jag iväg på polarn o. pyret stohej :) en hel helg med andra ord ..

städet får åter skjuta på sig altså ..


Kommentarer
Hondjur

Trösta dig med att städandet kommer finnas kvar gumman. Jag lovar - det lär inte gå någonstans alls. Så oroa dig inte.. och Njut av helgen! :)

2011-04-29 11:22:18 http://etthondjur.blogg.se/
Vanilla

Ja, städning låter högst oviktigt i sammanhanget! :-)



Kram

2011-04-30 14:02:38 http://byvanilla.blogspot.com
Sandra

Hej! Jag undrar vem som har hjälpt dig att designa din blogg? Med vänliga hälsningar, Sandra!

2011-05-01 18:13:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback