reunion!

2011-04-08 | 13:30:26




underbar underbara sommar ♥

i juli förra året så åkte jag och engla upp med ett gäng av våran kvinnliga del av släkten upp till landet, i dalarna. vi var där några dagar och åt god mat, lekte, badade, drack goda viner och njöt. barnen älskade det och de blev liksom som en tillbaka blicka från mina småbarns år. ni kanske kommer ihåg att jag skrev om det?

i år kommer vi inte få ihop något sådant men där emot så har mamma och min moster nina mailat och haft sig för att få ihop en middag med allihopa - dock inga kids. och nu har the d day kommit så ikväll ska jag iväg till liljeholmen och äta gott och skratta högt. det brukar bli så med min härliga släkt ♥ först vin i stan med syster!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback