morning glory

2011-04-07 | 08:20:59

lilla finaste ♥ mitt


igår kväll var jag bokstavligen helt slut! jag satt mest och hängde i soffan medans engla kikade mysteriet på greveholm och gjorde som hon alltid gör nu för tiden, väljer ut en karaktär och står framför tvn och spelar denna. hon följer rörelser och mimar, så jäkla sött! igår sprang hon runt me fleece inne och spelade melitta :)

redovisningen igår gick super, men de tar musten ur en med alla spänningar och såklart lite nervositet! därav var jag totalt klubbad på kvällen, ingen rolig sambo alls. som tur var så var engla en liten ängel och la sig snällt vid åtta tiden och somnade på studs! jag älskar när det är så. och jag gjorde likadant :)

nu ska jag sminka mig och sen blir det för christian att köra oss till dagis och jobb. kanske jag snart borde skaffa körkort? vad härligt det hade varit! vad tyckte ni föresten om hängselbyxorna? keepere? engla gillar skaprt.


Kommentarer
Mathilda

byxorna är så så snygga.!!! Synd att dom inte finns i fler färger och modeller, hur snyggt skulle de inte vara med ett par lite ljusare?

2011-04-07 09:30:01
Tina

Halloj, jag gillar verkligen hur du skriver.

Jag beundrar dig över ditt föräldraskap, en sådan resa du har gjort. Så himla fint..svammel i långa banor..kram på dig!

mammaxtre

Att vara trött och sliten är bara så himla trist. Sköt om dig.

2011-04-07 21:45:03 http://mammaxtre.blogg.se/
Fatima

Jättefin blogg. Ha en fin kväll :)

2011-04-08 21:26:31 http://fatimaforsberg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback