moheda!

2011-04-19 | 15:28:27

moheda skor från h&m 299.-


dessa skorna har ja tänkt beställa i flera veckor nu men varje gång jag ska till att klicka hem dem så känns det så otroligt dumt. just skor, ock kanske ännu mer just dessa, känns det som det är jätte svårt att veta storlek med.

engla ligger på allt från 27-30 beroende på vad det är för märke och modell. i sina polarn stövlar som vi köpte för någon vecka sen har hon just 30 och i vanliga tunna ballerinas både 27 och 28 .. så himla svårt!

idag sprang jag in på h&m för att kika på små påskpresenter till albin och engla och där stod dom! äntligen i butik! till saken hör att engla också suktat efter dem på hemsidan och nu blir de en påskpresnt, lite på prov :)


Kommentarer
freja

åh, så fina! dom fanns inte för så små fötter som vega tyvärr. jag hade sånna när jag var gravid.. sjukt sköna! ska nog köpa ett par till mig själv i sommar!

2011-04-19 15:45:25 http://stocktownstories.blogg.se/
Anna

Köpte dessa godbitar till min snart 6-åring men det blev en flopp tyvärr! Väldigt stora i storlekarna och när jag äntligen lyckades hitta rätt storlek så satt de ändå inte bra. Hon har rätt så smala vrister så det gick inte att spänna åt ordentligt vilket gjorde att skorna blev galet ostabila... hon prövade att gå i dem men snubblade och vrickade fötterna hela tiden. Hoppas verkligen de passar Englas fötter bättre - de är SÅ fina!

2011-04-19 16:00:06
vintageRetroPrinsessa

Dom är superfina :)

2011-04-19 21:51:28 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback