måndag ♥

2011-04-18 | 17:15:53
underbar dag, minst sagt!

nu har vädret varit på topp i dagarna tre! hur fantastisk är det inte? jag blir smått chockerad över värmen och efter att ha spenderat 5 timmar på balkongen idag så börjar jag tro att det är sommar! 25'c på balkongen, det är ju helt sanslöst! solen lyser ju på oss mellan 11-17 ungefär och det har vi utnyttjat till max!

lina kom vid 11 tiden och då gjorde jag i ordning en enkel pastasalla med mozarella, kyckling, tomat, avokado och gurka - nami! engla har hoppat ner från balkongen och plockat blommor och vi har solat i timmtal

dock så blir jag alltid lite små bitter efter solning då jag ändå tycker jag ser halvt genomskinlig ut :( trist. jag vill få lite färg innan gotland på onsdag då jag hoppas på sol-överflöd! nu har jag och engla satt oss framför mysteriet på greveholm och är halvt döda och tigger c om hämt mat :) vi får se om vi lyckas!

Kommentarer
Nina - Glamourmamman

Helt fantastiska bilder - ser verkligen ut som vilken sommardag som helst :-) Håller tummarna att resten av veckan blir likadan!!

2011-04-18 19:50:59 http://glamourmamman.blogg.se/
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Ja, visst är det helt underbart med all sol och det fantastiska vädret! :) Jag är en sån dära blekfis som kan sola hur mycket som helst och blir bara i bästa fall rosa, sen vit igen ;)



Kramar

2011-04-18 20:03:00 http://sagabus.blogg.se/
alex

now i feel spring! mmmmmm

2011-04-18 21:24:00 http://comeonalex.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback