liten dagens!

2011-04-15 | 08:31:23

klänning h&m strumpbyxor polarn o. pyret


åh imorse när jag väckte engla så var det en sömning tjej som klippte med ögonen och sa "mamma jag är såååå trött idag". hon var totalt super hajpad igår när hon kom hem från farfars kalas, såklart, och det tog säkert fram till 21 innan hon fick ro och somnade. inte konstigt att man är lite sömdrucken idag då

"engla vet du va! idag är det sol .. och kanske väldigt varmt!?" sa jag till henne efter en stund framför barntv och då blev det liv i luckan! upp, ut på balkongen med bara små fossingar och kanske inte ett lika upphetst konstaterande. "men mamma jag fryser om fötterna .. de är inte alls så varmt juh"

att just balkongen ligger i skuggan på morgonen och att klockan bara var 7.30 var inget argument. besvikelse. nu har jag fått henne att sträcka ut handen i solen och välja en tunnare klänning och ett par ballerinas till dagis (hon har andra skor där vid behov). lyckan är total ♥ låt nu denna värmen stanna länge länge ..


Kommentarer
petra

tips från cochen; sätt på henne mera kläder om du inte vill vaba hela sommarn! det är fortfarande vääääääldigt kallt här ute i sollentuna, och jag kan säga det att jag aldrig skulle sätta på min dotter ballerinisar idag. hua!

2011-04-15 08:56:44
Anna

Vilken fin klänning. En sådan skulle E gilla.

2011-04-15 08:57:50 http://luene.blogg.se/
Emily

Petra - ja varmt är de inte men de få meterna till och från bussen känns de helt ok med ballerinas på Engla! Hon har strumpbyxor i och på dagis tunnare vår kängor. Själv har jag bara fötter i ballerinas idag :) hoppas slippa sjukdomar pga det :)

2011-04-15 09:36:20 http://emslo.blogg.se/
jenny✿

Jätte fin liten outfit!!

2011-04-15 10:07:56 http://jenfager.blogg.se/
Maria

Den klänningen är så söt, finns här hemma i Sagas garderob också:-)

Härligt att ni har sol. Här har det varit dimma och är fortfarande, hoppas innerligt att det orkar klarna upp och solen kommer fram!

Ha en fin fredag.



Kram Kram

2011-04-15 10:26:36 http://sagafia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback