lilla söta ♥ mitt

2011-04-08 | 12:01:39



hängselbyxor mini rodini
randig tröja h&m

igår var det englas dag att välja kläder och då blev det som så många gånger strumpbyxor, orange po.p kjol och en lila blå randig po.p tröja. jag försöka redan då få henne att välja denna nya lilla skapelsen men engla var inte alls med mig på banan och körde sitt race - som sig bör på hennes kläddag, såklart!

idag iaf, mamma-väljar-dag, så plockade jag fram nya stassen och engla var smått motstridig "mamma snälla, jag kan väl ha en klänning under?" ehum, nä? jag tog fram "de är min dag, jag lägger mig inte i på dina dagar" kortet och då åkte den på och oj så fin hon är i den, kan inte riktigt smälta det :) min stora hängsel tjej ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback