helg!

2011-04-16 | 09:39:09

underbara färger och former ♥ - ge mig idag!


i måndags la jag upp den här bilden på dagens moodboard :) vi hade handlat smarriga jordisar, vindruvor, fina rosor och tulpisar. självklart åts jordgubbarna upp på ett kicka så också vindruvorna. blommorna har tyvärr dött och vårat hem känns små tomt just nu. vad är det med blommor, speciellt tulpaner så här års som är så speciellt?

det blir ett helt annat liv i hemma med färgen och formen!

imorse vaknade engla vid 06.48 och var besviken på ellan som valt att sova i soffa istället för brevid henne i hennes växasäng, weird? jag intalade henne att det var natt och gav henne välling, hon somnade om .. i 30 min, thanx! nu duschar engla, ellan ska snart åka jag håller på att lägga upp planen för den här lördagen.

gå till parken, åka till sigtuna och äta våfflor, kolla tapeter till köket, laga fläskytterfilén från linas kasse, dricka en flaska vin och kanske kika film? låter som en plan .. ska bara få ut ungen ur duschen, sätta på håkan på hög volym och få in helgkänslan :) styra upp mig själv kan också vara en fin idé.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback