F - kryssning!

2011-04-04 | 19:42:38

redlips are hot!


nu har jag gjort 'vuxen' premiär på en finlandskryssning! ja vad ska jag säga? klientelet, bitvis, är kanske inte det bästa (men något av de mes underhållande jag sett) och inredning kan vara det fulaste någonsin. men! det finns alltid ett men. jag hade min två fina fina tjejer med mig och bättre än så kan det knappast bli?

vi åt smarrig middag beståden av marulk från á la carte menyn, drack gott chablis vin och snacka skit. det blev drinkar i trubadur baren med dans till hotel california, ölkastning, tryckardans till kvällen sista låt, vin vid klockan 5 och nattamat som borde ha kallats tidig frukost :)

vad ska jag säga? med linda och lisa kan det mesta bli bra och allt blir inte bättre än vad man själv gör det till! mest troligt är att det kommer dröja till nästa kryssning .. men inte lika många år som sist , ja lovar linda ♥


Kommentarer
mammaxtre

Det blir vad man gör det till. Har man tråkigt är det ju njutbart att bara sitta och titta på alla människor. Människor av olika de slag :-)

2011-04-04 21:10:36 http://mammaxtre.blogg.se/
A House With A Viewa

Wow vilka härliga partybrudar, håller med - röda läppar är skitfint!! Vad roligt ni verkar ha haft det!! Och det är ju precis som du skriver, inget blir bättre än vad man gör det till!



Kraaaaaaaaaaam aka


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback