pink hair!

2011-04-13 | 19:36:33

engla för 2.5 år sen .. lilla ♥ mitt


jag satt och kikade igenom bloggen för några dagar sen och fastnade länge på alla englas "modellbilder". jag kommer ihåg när just de här bilderna togs med den rosa peruken och den här härliga notklänningen.

jag vet inte om det var den första plåtningen engla gjorde? men det var iaf en av de första. engla var till en början försiktig och lite tafatt men efter en stund så tände hon till och spexade loss framför kameran.

nu har väl engla tagit ett 20-30 tal med olika bilder för diverse företag och hon gillar det fortfarande lika mycket :)
igår frågade hon "men mamma! när ska ja gå på fotografering igen?" :) härligt att höra att hon längtar

jag har fått många kommentarer ifrån er att ni sett engla lite här och var ute i butiker och i tidningar just nu. känns faktiskt lite skumt på ett sett men såklart kul också .. imorgon ska ja förbi h&m och hämta några bilder!


Kommentarer
freja

sötnosen! hennes första jobb var väl för scandic? kommer ihåg att du ringde och bad oss gå ner med engla till bussen så att engla kunde se sig själv :P

2011-04-14 07:45:13 http://stocktownstories.blogg.se/
Emily

skönt att du har koll åt mig F ;)

2011-04-14 12:19:31 http://emslo.blogg.se/
freja

thumbs up!

2011-04-14 14:06:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback