and hello elton!

2011-04-23 | 21:19:09



hur underbara är inte dessa solisarna?
fantastiska ♥

i februari så gjorde engla ett fotojobb för h&m. det var innan sol och värme ens var påtänkt och att engla struttade runt i tunna klänningar, shorts och 'brillor' var smått främmande måste jag medge.

engla hade iaf just dessa solisarna på sig då. jag minns dock inte vad hon sa om dem där och då men jag älskade dem! helt jäkla galna på alla sett men det är precis det jag gillar - crazy, egna och tuffa!

förra året köpte jag dessa ♥ solisarna men för några veckor sen när engla skulle sätta dem på sig så sa det knak och av va dom! trist .. engla gillade dem verkligen .. hoppas nu att dessa kan ersätta dem :) engla plockade ur dem ur påskägget, drog bort lapparna och satte dem direkt på näsan :) ett positivt och gott betyg!


Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-23 23:08:49 http://feliciaaulen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback