ullared # 1

2010-10-18 | 20:49:32

ullared shopping - yiha!
ängel tavla
kärlek - text
klister örhängen (innan hålen!)
prinsess pysselbok
prinsessan&grodan memory
barbie som sjöjungfru
hello kitty boxer
prinsesstrosor
3 filmer
målarbok
underlägg
klistemärkes album


det var detta som låg på englas golv när hon kom hem dagen efter jag varit på ullared med syster och två kompisar till henne. engla var ett gang bang av saker rikare och jag var inte många kronor fattigare .. fakitskt inte!

(många saker är undanlagda till jul oxå)

jag tror nog många av er som kanske inte varit på ullared tycker det känns jäkligt b (i know it is .. det är jag och ola-conny!) och kanske inte tycker det känns värt, för "sååå billigt kan det ju inte vara!?" det beror självklart på vad du ska handla och om du ska handla mkt eller lite. vi var iaf 4 pers som åkte ner och bara bensin gick på ca 300 var!

sen hade vi ju alla långa listor på saker som skulle innförskaffas och kundvagnarna vi körde ut kan milt sagt kallas fulla! billigt japp, värt japp! enligt mig då :) ex så kostade den barbien som engla önskat sig sen forever 199:- på ullared och 349:- på BR, och då är det en märkes grej. typ tavlan och kärlek texten gick inte på många kronor över tio och det är ju samma som finns på divers inredningsbutiker :)

jag köpte en hel drös med saker hem också, blandannat tallrikar, tvål&diskmedels flaskor, knivar, lakan, påslakan och en drös av små saker till köket. sådant man behöver som 'ny' flyttad helt enkelt :) ska fota och visa vid tillfälle!

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad roligt! Jag är så himla sugen på att åka dit :)

2010-10-18 21:35:25 http://sagabus.blogg.se/
Hanna - mamma till ღNeoღ

jag gillade ullared innan jag fick barn... åkter 3-4 gånger/år. men nu när jag har barn är det ju himmelriket. billigt är kanske inte alltid bäst. men lite basplagg och dagiskläder blir det allt, och leksaker i mängder!!! ^^ ska dit på onsdag och shoppa julklappar till lilleman och hans kusiner.

sen blir det ju såklart massa krimskrams oxå... haha!



kan tänka mig att engla blev glad för sina nya prylar! ^^



kram kram

2010-10-21 10:07:08 http://hannaofsweden.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback