söndag

2010-10-17 | 19:18:07
postades vid 9 tiden - dock ej publicerat!?

helgen går verkligen i rasande fart, ibland (eller oftast) så kan man önska att helgen var iaf 1 eller 2 dagar längre? 2 dagar hinner man knappt varva ner på .. engla tycker dock att det är skönt att helgen snart är över och laddar inför morgondagens första dag på dagis på en hel vecka! herregud vad länge hon var hemma och va sjuk ..

igår hade vi middags gäster här hemma och åt rotfrukter i ugn med honung och havssalt, stekt oxfilé, mozarella bröd i ugnen och fetaoströra! en riktig kalas middag som avslutades sent i natt med cheescake :) underbar lördag kväll/natt.

mindre trevligt var kanske att grannen två våningar över kom ner och knackade på klockan 23 och bad oss sänka!? jag nickade snällt och sänkte lite men eftersom det inte alls var högt och vi fortfarande satt och åt middag så kändes hela grejen helt omotiverad. jag är helt enkelt inte van vi att bo i lägenhet och hur lyhört det är .. men de här tog nog priset, SÅ lyhört kan det inte vara .. det låter högre när jag duschar .. vissa människor

idag är det dax för dans för englas del! 45 min för mig i cafét och 45 min för engla att springa runt och dansa, sjunga och ha sig :) lovely! senare så blir det att ta oss till mamma och äta middag med syster och familj. kanske en tur till ikea innan? måste införskaffa några ramar till dessa två bilderna som jag framkallat :) later!


pix från en mama plåtning

Kommentarer
Sessan ☆

Underbara bilder på vackraste tjejen som finns i Sverige!



länge sedan jag tittade in nu, men dess bättre! Massa härliga bilder från era dagar <3



Kramar till er & ha en skön vecka

2010-10-17 21:18:06 http://sessanochprinsessan.com
Tess

älskar bilden till höger! :)

2010-10-17 22:00:37 http://donotlookback.blogg.se/
mathilda

ja, jösses! vissa människor.

jag har också en sån där granne som jag misstänker står fastklistrad i fönstret för att se om han eventuellt kan se någon som har gäster. något som, enligt honom, verkar vara VÄLDIGT störande eftersom att hon varenda jävla (ursäkta!) gång kommer och plingar på och gnäller över hög musik - trots att där bara är bakgrundsmusik och ibland inte ens det. till saken hör att det här puckot bor i porten mitt emot, så hur fasen HAN hör min stämningsmusik när ingen annan i hela trapphuset gör det, förblir ett mysterium. superöron kanske?

2010-10-18 13:24:40 http://enannandelavstockholm.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback