passa på!

2010-10-28 | 20:27:38



kläder från polarn o. pyret, passa på!

det har varit fullös det sista 2 dagarn, både på jobbet och hemma. ibland hamnar man verkligen efter med allt känns det som .. det ser ut som ett bombnedslag här hemma, på jobbet har jag långa listor av 'todos' och framför ligger en fullspäckad helg! bra tänkt emily, bra där.

på jobbet har vi iaf en liten kampanj med "passa på!" varor så ja - passa på för sjutton! 30% på ett härligt gäng med kläder och hade jag inte bränt mina pengar på en enorm storhandling idag så kanske jag hade slagit till på några saker :) just nu känns det mest som jag väntar in julkläderna och ryshpysh klänningar, en nyårs blåsa till engla kanske?

här hittar ni det sänkta varorna

Kommentarer
Hanna

Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se. Där hittar du modekollage, foton, livsbetraktelser m.m. Trevlig kväll!

2010-10-28 21:06:37 http://wordsbyme.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback