mera tradera!

2010-10-25 | 08:07:45


detta ligger nu ute på tradera

helgen har flutit på här .. en riktig slappar helg har det blivit med lite roliga inslag :) igår låg vi konstant i soffan (vi sov tom där inatt - man får freestayla när man inte har barn hemma haha) och kikade på tv och film med camilla och jocke på kvällskvisten, riktigt mysigt!

i lördags fick jag upp några till auktioner på tradera, wei! det är englas randiga "undreställ" som typ aldrig blivit använt, hennes ecco skor från förra vintern, favorit pälsen och ett polyester underställ från po.p

hoppas någon kan göra ett fynd eller två! riktigt fina grejer är det, jag skulle aldrig någonsin slänga upp halv sjabbiga grejer som folk blir besvikna på .. nää .. sådant slängs direkt! det jag säljer är saker som knappt är använda eller som jag tycker har behållt utseende och funktioner - som overallen tex. ni får  gå in och kika!

Kommentarer
Maja

Jag vill ha det blå understället....!!! Hoppas jag vinner.. :-) Kram!

2010-10-25 09:03:08 http://majao.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback