memorylane

2010-10-13 | 09:08:07



2005 var ett händelserikt & fantastiskt år

i förra veckan så hade vi alla jobbtjejer över på middag för lite pepp inför hösten och för att se varandra liiite utan randigtröja ;) kim som är min föredetta chef var med men sin putande mage, tror hon är i vecka 33 någonting nu? i slutet av november är det iaf dax och gud som det ska bli spännande att få se den lilla som bråkar runt i magen ♥

iaf så tog jag fram ett album som jag gjorde till engla när hon var en miniplutti. jag kan tillägga att jag har 5 album till tills hon är 6 månader, där lade jag av. haha. jag ska väl göra något sorts samlingsalbum för det andra 5 åren men det är ett projekt som ligger på is .. det tar lite tid med allt klippa & klistra kan ja lova.

har ni album till era små?
eller kör ni via datorn..? de är de ja tycker är trist .. hm

albumet har iaf legat fram sedan dess och igår hittade engla det och började bläddra. hon är väldigt farsinerad över det faktum att hon hade sond under en period som spädbarn. hon säger helatiden "jag hade den för att jag visst inte hur man ammade" så var det kanske inte riktigt men ja, ni kanske har läst hela storyn?

kim frågade mig om jag får ångest av doften av den där tejpen som engla hade för att sätta fast sonden på kinden med och oj, OM jag har! jag får ont i magen av att se bilderna och jag minns hur jag så ofta tänkte att jag gick miste om spädbarnsdoften och allt vad det innebär att ha en frisk nyfödd. vi låg ju på sjukhus och inget var som jag trodde eller hade förväntat mig ..

läs hela storyn här

Kommentarer
Mia Högdahl

Jag har en sån där traditionell bok där man fyller i sånt som är skrivet redan.

En till varje.

Men jag har en vision om att kunna sätta mig med fotografier och göra två små album.

INget avancerat, men nåt iaf.

2010-10-13 09:23:16 http://woodland.blogg.se/
sandra

aw!

2010-10-13 09:23:28 http://fourclover.blogg.se/
Sandra - I Min Rosa Bubbla

Ja det är jätte hemskt, känns så overkligt!

2010-10-13 09:39:34 http://sandraorrebro.blogg.se/
freja

haha jag har typ vegas första månad i riktigt album.. sen gjorde jag ett på datorn för jag tänkte att det skulle vara lättare att fortsätta med.. men det blev visst bara en månad det med ^^ ..



stackars marley har inte ens fått en "fylla i"-bok. fan va seg man blivit. men som du säger, det tar en jävla tid!

2010-10-13 09:50:33 http://stocktownstories.blogg.se/
m a j a n

Sv: Ja fast det blev ingen vidare sovmorgon egentligen, eftersom vi brukar gå upp den tiden ;)

Ja, han är allt ett litet charmtroll!



Jag har också ett album till Kevin. Så mycket roligare än att ha allt bara på datorn. Men nu ligger jag ett på månader efter. Får bli att klippa och klistra lite snart ;)

2010-10-13 10:06:11 http://majan.blogg.se/
Alexandra

Så små ni va - båda två! :) men åh så fina! :)

2010-10-13 11:26:47 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Hondjuret

Lilla, vackra ungen! Förstår att det måste varit en turbulent tid för Er! Men tänk, vad bra allting gick och vad bra hon mår nu lilla englabananen :)



Har börjat klistra in Sannas första halvår .. och kommer nog få till 4 album med hennes 2 första år .. Herregud, vad bilder och minnen man har.. Och det är så hemskt mycket roligare än på datorn!

Känslan av att kunna bläddra, nästan känna doften genom bilderna.. Det är mys! :)

Hoppas lilla skrutt blir frisk och feberfri fort nu!!

Kram på Er!

2010-10-13 13:17:10 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback