känslor.

2010-10-26 | 08:18:46
idag kommer engla hem och jag är varm i kroppen av längtan ♥ .. trots det så kan jag inte få upp min glädje utan den ligger väl sönder sparkad på golvet här hemma någonstans. jag känner mig tom och ledsen. det är så jävla mycket bra i livet nu men jag har så svårt att bara vara i det så jag sabbar det och flippar. pucko!

jag tycker inte att jag gjort fel men ja, man kan välja hur man gör saker och ting i livet och jag ska inte kalla mig den mest tacktiska människan som gått i ett par skor. jag är en känslo människa och när jag känner något så ska banne mig hela världen veta om det och jag vänder upp och ner på allt för att få min röst hörd.

ursch .. jag måste sluta grubbla och styra om mina tankar. men jag undrar så mkt .. hur blir det nu? kan ett ord vända upp och ner på allt? tack för maten, varsågod. du är inte heller perfekt.

ni är fina ♥

Kommentarer
Nathalie

Ah okej, jag förstår.

Hoppas det löser sig och att du mår bättre snart.

Hondjur

Vet inte vad som hänt gumman.. Men ta hand om dig fina du! Vi finns här. Alltid. Och behöver du någon utomstående att prata med så har jag både mail och msn. Ibland är det lättare att prata med folk som inte känner hela ens omgivning och allt därtill!

Kram söta du!!

2010-10-26 11:27:13 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback